Halvorsosveen Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Jeg har problemer med stereo i min E90 2011. Får ikke lys eller lyd i spilleren, alt er orginalt. Sikringen bak spilleren er fin og den i hanskerommet er hel. Batteri har også høy nok spenning. Har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Har du satt inn noe nytt/byttet så må det kodes inn. Har du forsterker? Ev sjekk most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsosveen Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 Jeg har resatt FRM modulen, vet ikke om jeg har forsterker, tror alt er helt orginalt. Må jeg kode inn om jeg har bytta FRM modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Hifi anlegg har forsterker orginalt. Ny modul må kodes ja, brukt må flashes og kodes. Hvordan har du resatt modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsosveen Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 Var hos Bimmerupgrade Norge å resatte den gamle modulen. Så må sikkert flashes og kodes. Vet du hvor man gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Bimmerupgrade Norge gjør alt av slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Ja. Og det er allerede gjort etter Reset. :) Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsosveen Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 Da vet jeg ikke hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Frm skal i utgangspunktet ikke ha noe med sterioen å gjøre. Eks Cic modul, forsterker combox som har noe med lyd. Har du MOST signal som kommer frem til de forskjellige enhetene? Du kan lett loope ut en og en modul for å se om det er noe med MOST. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå