Gran3 Skrevet Juli 1, 2021 Share Skrevet Juli 1, 2021 Hei. Satt å leste litt angående swirl flaps da jeg hadde tenkt å bytte på min E61 525D 197hk 2007mod (facelift). Var på tur til å bestille, men så kom jeg over en kommentar der det ble sagt at man kunne sjekke om man har swirl flaps på en nettside som heter realoem.com. Alt man trenger å gjøre er å skrive inn chassisnummeret. Jeg fant ut at min var uten swirl flaps?, og senere leste jeg at alle 525D 197hp var uten. Stemmer dette? Virker ikke som det er noe logisk forklaring på hvilke biler som har flaps og ikke, og hvilken størrelsen størrelse de ulike bilene og modellene har..😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juli 1, 2021 Share Skrevet Juli 1, 2021 (endret) Om du ikke vil demontere innsuget så kan du ta et speil eller bruke mobilen til å filme for å sjekke. @TRF har swirlflap blendekit om du trenger Endret Juli 1, 2021 av Flataas TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzi8n Skrevet Juli 1, 2021 Share Skrevet Juli 1, 2021 Vet du om det er samme blendekit på preface M57? Isåfall er jeg intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 1, 2021 Share Skrevet Juli 1, 2021 Du har ikke på din. Jeg har tidligere listetopp hvilke som ikke har i en tråd her, men vet ikke selv helt hvor den har blitt av. Edit: Vi garanterer at alle som kjøper av oss får riktig, første gang. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå