Robin L Skrevet Juli 2, 2021 Share Skrevet Juli 2, 2021 Har fått noen varsellamper på e46n min til tider. Det er antispinn, ABS, og slitasjevarsler for bremser som kommer på. Lampene kommer alltid på når jeg starter bilen (aldri under kjøring). Forsvinner etter å ha kjørt litt og man starter bilen på nytt. har tatt diagnose med icarsoft v2, men det ligger ingen feilkoder inne. Derfor lurer jeg på om dette kan være så enkelt som en ABS sensor eller noe? Hvordan kan jeg sjekke hvilken i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 2, 2021 Share Skrevet Juli 2, 2021 Mulig selve modulen er tullete, kjent problem med f.eks e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2021 På 2.7.2021 den 15.04, E.C. skrev: Mulig selve modulen er tullete, kjent problem med f.eks e39. Det kan faktisk se ut til at bytte av batteri fikset feilen. Har kjørt nesten to uker nå uten å se lampene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå