Leifcm Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 (endret) Hei. Lurte på om det var noen her som kanskje kunne hjelpe meg litt. Dama har en bmw E91N 2008 modell. 1. Bilen gir feil melding om at begge bremselysene ikke fungerer. Har sjekket dem og de funker. 2. Har også problemer med å få start på bilen. Bilen starter helt fint etter lengre stopp, men etter man har kjørt et sted og skal prøve å starte den igjen (butikken) Så hører du kun at diesel pumpa går. Men får ikke start. Eksempel: bilen hadde fungert helt fint i hele går, til jeg skulle jeg på butikken en tur på kvelden. Å da ville den ikke starte, har sjekket alt med diagnose verktøy. Å får ingen feil melding bortsett fra på bremse lysa. Så jeg tenkte jaja, får prøve igjen i morgen. I dag så prøvde og starte og stoppe den, de to første forsøkene gikk helt fint. Men den tredje gangen så var den helt død igjen. Hører kun diesel pumpa som går. Dette har skjedd en gang før. Endret Juli 15, 2021 av Leifcm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Dårlig jord, dårlig plusskabel, dårlig starter. For eksempel. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Sjekk spesielt jording mellom motor og chassis. Fremme ved girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå