Bjørn Olav rød Skrevet Juli 17, 2021 Share Skrevet Juli 17, 2021 Har en BMW x5 e53 2003 model. Har noe trøbel med styringen hæker når jeg svinger har skiftet servo pompe tannstaget servo tronik ventil banjo bolt samt skiftet olje på servo 4-5 ganger. Har noen her vært borti noe av det sama? Er den nøye på servo oljen? Mvh Bjørn Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 17, 2021 Share Skrevet Juli 17, 2021 4 timer siden, Bjørn Olav rød skrev: Har en BMW x5 e53 2003 model. Har noe trøbel med styringen hæker når jeg svinger har skiftet servo pompe tannstaget servo tronik ventil banjo bolt samt skiftet olje på servo 4-5 ganger. Har noen her vært borti noe av det sama? Er den nøye på servo oljen? Mvh Bjørn Olav Jeg hadde problemer med servotronic på en E39 530 jeg hadde, der var feilen GM grunnmodulen, det er denne som gir strøm til servotronic og utgangen på disse kan ryke. Om du bytter må du ha en "high" versjon. Jeg husker ikke lenger hva som var symptomene på min bil men muligens den var tung på rattet så det er ikke sikkert det er samme feil som du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 17, 2021 Share Skrevet Juli 17, 2021 oppfører den seg likt om du kobler fra servotronic ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå