95borz95 Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 HJELP Hei har nylig kjøpt bmw e39 som var min drømmebil når jeg var liten. Når jeg kjøpte den hadde den ett problem det er at den dør ved 3500 rpm så jeg lurer på hva det kan vær ? Nøyaktig fordi jeg har skiftet dieselfilter. Har prøvd med en brukt dieselpumpe under bilen men da følte jeg bare den gikk bedre men den skrudde seg av selvom eg bytta den imorrå ska eg bytte den i tanken også og se om den gjør noe forskjell vet noen ka feilen kan være ? Setter veldig stor pris på hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 Man må foreta en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 Mål returmengde dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95borz95 Skrevet Juli 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2021 Har tatt diagnostic og da kommer dette opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 Du har mest trolig et problem med railtrykket. Det kan enten skyldes problem med mating, for høy indre lekkasje på dyser eller noen av de andre komponentene i høyttrykksystemet, f.eks. en reguleringsventil. Du har allerede fått et tips av meg på hvordan man tester en av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95borz95 Skrevet Juli 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2021 3 timer siden, E.C. skrev: Du har mest trolig et problem med railtrykket. Det kan enten skyldes problem med mating, for høy indre lekkasje på dyser eller noen av de andre komponentene i høyttrykksystemet, f.eks. en reguleringsventil. Du har allerede fått et tips av meg på hvordan man tester en av disse. Har tatt dyse test også hvordan ser disse ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 3ern din er ikke så bra. Er dette på tomgang i 4.5 min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95borz95 Skrevet Juli 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2021 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå