320d2002 Skrevet August 3, 2021 Share Skrevet August 3, 2021 Hei, skulle kjøre hjem igår etter vask av bilen da jeg fikk opp i idriven «Engine overheated» og varsler om at bilen gikk på kok. Da var bilen kald og jeg hadde kjørt omkring 300m. Leste av feilkoder på bilen og finner ingen ting. Leste av live data og ser at engine cooler temperature står konstant på 136 grader, og det er når bilen er kald, samt lest av når bilen hadde stått over natta uten at jeg startet den 136grader. kan det være temperatur sensorn som er gåen? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet August 3, 2021 Share Skrevet August 3, 2021 7 minutter siden, 320d2002 skrev: kan det være temperatur sensorn som er gåen? Ja,helt vanlig på N47 320d2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 3, 2021 Share Skrevet August 3, 2021 Typisk sensor eller ledninger dette. 320d2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå