crossgt Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 (endret) Må man bytte hele egr ventilen? Gjelder en 520D 2012mod Merker ikke noe på bilen ikke noe motor lampe Endret September 6, 2021 av crossgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 Det er jo svært få som kan besvare dette når man ikke vet hvilken bil det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet September 6, 2021 Forfatter Share Skrevet September 6, 2021 5 minutter siden, E.C. skrev: Det er jo svært få som kan besvare dette når man ikke vet hvilken bil det er snakk om. Redigert innlegge nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 F11 kom med en del ulike motorer i 2012, men har du sjekket i delekatalogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 Det er jo ikke sikkert at du har feil på sensor engang, det kan jo være ledningsbrudd. Når det er sagt, så er det n47 som er din motor mht deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet September 6, 2021 Forfatter Share Skrevet September 6, 2021 21 minutter siden, E.C. skrev: F11 kom med en del ulike motorer i 2012, men har du sjekket i delekatalogen? Prøvd å sett men finner ikke noe egen sensor med det navnet 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet September 6, 2021 Forfatter Share Skrevet September 6, 2021 22 minutter siden, Otis skrev: Det er jo ikke sikkert at du har feil på sensor engang, det kan jo være ledningsbrudd. Når det er sagt, så er det n47 som er din motor mht deler. En stund siden sist jeg tok feilsøk på bilen men du sier noe der har blitt tatt en motor vask på bilen for en tid tilbake på verksted så kan kanskje ha blitt noe irr å dårlig kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 Otis kom innom det andre jeg skulle si. Du kan ha feil et annet sted, så jeg hadde sjekket at alt er ok fram til sensor og da ser du også fort hvor stor del det er som skal byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet September 6, 2021 Forfatter Share Skrevet September 6, 2021 5 minutter siden, E.C. skrev: Otis kom innom det andre jeg skulle si. Du kan ha feil et annet sted, så jeg hadde sjekket at alt er ok fram til sensor og da ser du også fort hvor stor del det er som skal byttes. Kom på at det har blitt tatt motor vask for en stund siden så kan jo ha irra litt å blitt dårlig kontakt kanskje. Får bare opp feilen på diagnose apparat men ikke noe motor lampe ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå