Gå til innhold

Hartge Classic 2, 22" 12"


Skof1
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Skof1 skrev:

Takk! For info 👍 Den ene bak dekket hans var skadet i forbindelse med punktering, så dekke må byttes, han var usikker på om felgen var ok? 😞

Kan aldri se for meg at de felgene vokser på trær. Felger er mulig å reparere, så hadde hatt det i bakhodet.

Jeg har klart å revne dekket to ganger det siste året. Har gått bra med felgen begge gangene. Dette gjelder ett sett BBS felger så kvaliteten skal jo være der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at disse felgene er umulig å reparere? eller at generelt felger er umulig å reparere? Skal ta en titt på de til uka, så får jeg se om den er skadet etter punktering.

Hvordan har du klart å revne dekkene?  (fortauskant?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skof1 skrev:

Mener du at disse felgene er umulig å reparere? eller at generelt felger er umulig å reparere? Skal ta en titt på de til uka, så får jeg se om den er skadet etter punktering.

Hvordan har du klart å revne dekkene?  (fortauskant?) 

Jeg mener de burde være fulgt mulig å reparere. Ta så mange bilder som mulig å send til diverse firmaer, så får du nok ett svar. Har justerbar camber bak, og han som stilte inn etter hjulkontroll tok en litt aggressiv camber bak. Dekkene var litt sånn på kanten til å holde ut sesongen. Planen er 4 nye dekk og en ny hjulkontroll til sommeren uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...