TRF Skrevet September 11, 2021 Share Skrevet September 11, 2021 Det er helt rett at "alle kan sjekke for rust" - men man trenger tilgang under bilen, litt tid og verktøy - og det hjelper med litt kjennskap til bilene. Jeg trodde heller ikke det var så enorm forskjell på "tørr stat" bil og norsk, helt til jeg hadde et par turer med arbeid der borte og fikk se godt brukte, til og med biler på knoksen av typ e28,e30,e34 som så ut som nye under. Det går knapt å beskrive uten å se forskjellen. Norske biler med 1 vinter ser fort dårligere ut enn 12-15år gamle biler. Speedometer på e9x m3 viser km/h og mph. Litt sjenerende ja. Enkelt å bytte. Samme med refleks. Det siste du skriver er jeg også helt enig i, US biler er oftere godt brukt og med en betydelig slappere grad av "presisjon" på tilstand. Jeg skal likevel gjenta og oppsummere mitt første poeng: a) Skal du bruke bilen året rundt er det viktig med en rustfri bil til å begynne med (hvis man ønsker å mitigere verditap), b ) biler fra tørre stater er rustfrie (generelt) uavhengig av bruk, og c) e9x m3 US er samme bil som ECE, i motsetning til eldre biler (hvor trolig hele "US biler er mindre verdt" stammer fra) Jeg tror ikke vi egentlig er så uenige, spesielt fordi det ikke er så mye meninger jeg presenterer men heller informasjon. Vi kan gjerne diskutere informasjonen, men jeg tror ikke mange egentlig er uenige i påstandene over. SCA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå