Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan være meget lurt å nevne hvilken bil vi prater om her, men på E60 pre LCI så er det ikke uvanlig at MULF modulen ryker. Og da skjer litt forskjellig.. lyd klipper, mobil vil ikke parre seg, skjerm kan blinke etc.   

På min E60 har modulen røket for mange år siden og den er bare koblet ut da jeg har multimedia spiller så MULFen har ikke noe funksjon. Android spillere blir vel levert meg egen DAB antenne.?  

Posted

Denne adapteren skal være mellom antenne og USB/ android-skjerm. Er det noen som har erfaring med feil på disse?Kan en måle strøm for å sjekke tilstand?

F92D9898-492D-49D9-B4F1-5E79F05984BA.jpeg

• 2 weeks later...
Posted
On 9/18/2021 at 11:32 PM, K520 said:

Denne adapteren skal være mellom antenne og USB/ android-skjerm. Er det noen som har erfaring med feil på disse?Kan en måle strøm for å sjekke tilstand?

Den sender rundt 5 volt ut antennekontakten, men er vel ikke aktiv før en app faktisk bruker den. DAB-Z skal finne den selv uten antenne tilknyttet. Husk å gi DAB-Z, eller appen du bruker, tillatelse.

Posted
På 2021-9-27 den 17.15, Lysken skrev:

Den sender rundt 5 volt ut antennekontakten, men er vel ikke aktiv før en app faktisk bruker den. DAB-Z skal finne den selv uten antenne tilknyttet. Husk å gi DAB-Z, eller appen du bruker, tillatelse.

Hva menes med å gi tillatelse?  Hukke av slik på bildet?20210928_181950.thumb.jpg.687ac1c0effb2242dc2dc581c9992761.jpg