chrsel Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 Hei dere, Kjøpte en 2014 X5 fra Bmw forhandler for et par år siden, den ble levert med nye Sonar dekk i størrelsen 275 og 315 på 20 tommere. Har aldr vært fornøyd med kjæreopplevelsen på sommerdekk, og nå er det endelig dags for å bytte. Noen med erfaring med i disse:https://www.megahjul.com/nb/content/27540r20-bmw-x5-og-x6-sommerdekk-vinterdekk?selected_car_id=271517 Evt andre gode tips. Primært ønsker jeg å bli kvitt sporing, men støy er også viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 Jeg bruker Landsail LS588 SUV og synes de gjør en svært god jobb, på min X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 Michelin pilotsport 4 suv er helt i egen liga på x5, drivstilt å null sporing nye nangkang på samme bil var livsfarlig å kjøre med pga sporing å støy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrsel Skrevet Oktober 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2021 ok, takk for to gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå