BMW_individual Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 (endret) Hei, jeg har en E39 tds manuell som rister ganske mye under lite akselerasjon med gaspetallen (rister ganske mye). Det virker som det går fra mellom girkasse/mellomaksling området. Det føles nesten ut som bilen bremser noen ganger. I tillegg forsetter det å riste i rundt ett sekund etter jeg har sluppet gasspedalen. Turtallet blir ikke påvirket. Det slutter å riste når jeg jeg har mine mistanker men hva sier dere? Endret Oktober 4, 2021 av BMW_individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 (endret) Sjekk ut mellomaksel opplagringen og hardykoblingen mellom girkassen og mellomakselen. Nr. 2 og nr. 7 på dette bildet. https://www.realoem.com/bmw/sv/showparts?id=DF71-EUR-08-1997-E39-BMW-525tds&diagId=26_0188 Endret Oktober 4, 2021 av Rune-K E.C. og BMW_individual reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå