Semmon2525 Skrevet November 9, 2021 Share Skrevet November 9, 2021 Hei! Vinteren kommer, og bimmeren starter "bare nesten". Når jeg søker opp hvilket batteri jeg skal ha med reg.nr. står det anbefalt et 70ah originalt BMW batteri til 4 lapper, som jeg ikke er interessert i å betale. Noen som vet dimmen til et batteri som passer evt. link til batteri jeg kan kjøpe ? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2021 Share Skrevet November 9, 2021 (endret) Et annet 70ah er jo like stort, du kjøper ikke et mindre! heller et større. Ellers tar du jo bare fem målebåndet/metersokken og måler selv. Batterier kan kjøpes overalt der det selges bildeler Biltema, bilekstra, mekonomen etc. Husk koding/og registrering etter byttet. Endret November 9, 2021 av Reef89 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 9, 2021 Share Skrevet November 9, 2021 Da trenger du 70Ah da, bare å kjøpe hos Biltema, Thansen, etc. + det han over sa med koding/registrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå