Froland Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 (endret) Beklager visst det blir helt galt å blande Mini inn i dette forum men det gjelder primært en BMW motor Moderator får slette visst upassende. Bruker ISTA + på min X3 F25, funker knall. Prøvde å koble opp min datter sin Mini One 2012 med N47 motor, får opp noen feilkoder men og kommunikasjons problemer med ECU'ene....., noen glupe hoder med tips? Endret November 16, 2021 av Froland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Froland Skrevet November 16, 2021 Forfatter Share Skrevet November 16, 2021 (endret) Dobbelpost Endret November 16, 2021 av Froland Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 Har du testet ista før, med hell? Sikring som er gåen? Evt bus som er nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Froland Skrevet November 16, 2021 Forfatter Share Skrevet November 16, 2021 Har ikke prøvd ISTA på Mini før, funker fint på X3'en. Har ikke sjekket sikringer, virker som at jeg ikke får full kontakt med bilen....🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 Regner med du bruker enet-kabel på F25 (F-serie bil)? På Mini R56 (egentlig E-serie bil sånn teknisk sett) må du bruke K+DCAN kabel. Jeg hadde en 2007 Mini Cooper S tidligere, og da måtte jeg bytte kabel (og innstillinger i ISTA+/ediabas) når jeg skulle koble til Minien kontra F36'en. Når det er gjort skal du greit få kommunisert med alle modulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Froland Skrevet November 16, 2021 Forfatter Share Skrevet November 16, 2021 Der har du kanskje forklaringen, har en K+DCAN kabel liggende, prøver den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 Jeg trodde han brukte kdcan, da det også fungerer på f serien for feilkoder. Da er nok dette feilen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå