Mikael-B Skrevet November 26, 2021 Forfatter Share Skrevet November 26, 2021 13 timer siden, Daniel. skrev: Jeg kjøpte min på Ebay Så lenge den er fra en bil produsert etter 03/2012, så skal det passe. Ble gjort en endring på kontakten eller noe slikt. Kan bruke fra F07 5GT, F25 X3/F26 X4, samt F01/02 7-serie også. Min stammer fra en X4 om jeg husker rett. Tusen takk, da får jeg sette opp et søk 👍 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 29, 2021 Forfatter Share Skrevet November 29, 2021 Dreneringer er noe herk, og denne var ikke noe unntak 😅 Litt staking så rant det fint igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 Vi skriver fortsatt høst 2021, og dette møtte meg en kaldere morgen. Et typisk syn for mange F11 med litt kilometer på baken 😅 Denne fikk nye belger og kompressor på garanti hos BMW i 2018, ved ca. 130.000km. Nå var altså venstre side ferdig igjen! BMW har nok bommet litt på kvaliteten her... Har god erfaring med Arnott fra tidligere biler, så det ble Arnott her også! Byttet riktignok bare en side foreløpig. Montert, klar for å blåses opp. mslello og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå