vegard89 Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 (endret) Hei. I sommer som var, så ble glødeplugger og gløderele skiftet, pga at jeg hadde problemer i fjord vinter med at bilen gikk på 3 syl ved kaldstart. Nå som det har blitt kaldere i været, så skjer det samme nå igjen. Det tar kanskje 10-15 sekunder etter start, så gir det seg. Kan dårlig batteri være årsak til at dette skjer? Glødelampe slukker som vanlig. Motoren er en n47. Endret November 29, 2021 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 (endret) Det høres ut som en dårlig glødeplugg, men man burde kanskje lest feilkoder før man begynner å ergre seg. Endret November 29, 2021 av Otis Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2021 Forfatter Share Skrevet November 30, 2021 (endret) 17 timer siden, Otis skrev: Det høres ut som en dårlig glødeplugg, men man burde kanskje lest feilkoder før man begynner å ergre seg. Glødeplugger og gløderele ble som sagt skiftet her i sommer, uten at det hjalp noe på problemet. Så da tror jeg det kan utelukkes. Har tatt diagnose med ista, men uten hell. Endret November 30, 2021 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 30, 2021 Share Skrevet November 30, 2021 Du skrev ikke først at skifte av deler ikke hjalp, men du skriver det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2021 Forfatter Share Skrevet November 30, 2021 (endret) 54 minutter siden, Otis skrev: Du skrev ikke først at skifte av deler ikke hjalp, men du skriver det nå. Nå er du bare vanskelig, hvis du leser en gang til, så skjønner du sikkert hva jeg mener. Endret November 30, 2021 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 30, 2021 Share Skrevet November 30, 2021 Jeg kan ikke forstå at feilen ikke ble fikset i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2021 Forfatter Share Skrevet November 30, 2021 (endret) 36 minutter siden, Otis skrev: Jeg kan ikke forstå at feilen ikke ble fikset i fjor. Ok. Uansett så hjalp det ikke og skifte disse delene. Og det kommer heller ikke opp noe feil på diagnose. Endret November 30, 2021 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2021 Forfatter Share Skrevet November 30, 2021 Er det noen andre som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 30, 2021 Share Skrevet November 30, 2021 Kan være tull med dysa, ville fått den sjekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2021 (endret) 15 timer siden, Kolstad Jr. skrev: Kan være tull med dysa, ville fått den sjekka. Ja, du tenker på injektor? Eller dyse/injektor er vel det samme. Endret Desember 1, 2021 av vegard89 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 1, 2021 Share Skrevet Desember 1, 2021 35 minutter siden, vegard89 skrev: Ja, du tenker på injektor? Eller dyse/injektor er vel det samme. Stemmer det ja 😊👍 Slitt dyse kan føre til at den ikke går eller går lurvete ved kaldstart.. Her kan sikkert noen som er mer kunnskapsrik rundt temaet enn meg gjerne utdype 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2021 (endret) 2 timer siden, Kolstad Jr. skrev: Stemmer det ja 😊👍 Slitt dyse kan føre til at den ikke går eller går lurvete ved kaldstart.. Her kan sikkert noen som er mer kunnskapsrik rundt temaet enn meg gjerne utdype 😆 Takk for svar 😊 Da spørs det om jeg får ta kontakt med et verksted, og høre om dem kan ta en titt på det. Endret Desember 1, 2021 av vegard89 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå