stianpedersen Skrevet Desember 8, 2021 Share Skrevet Desember 8, 2021 Hei, noen som vet om man kan få fjernkontroll til originalt montert webasto på en 2012 750Li? S536 Auxiliary Heating Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 8, 2021 Share Skrevet Desember 8, 2021 Der det selges BMW deler. Koed.no. GSbildeler.no osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Desember 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2021 2 timer siden, Reef89 skrev: Der det selges BMW deler. Koed.no. GSbildeler.no osv. Ja det skjønner jeg og, det var om man måtte ha noe ekstra eller bare kjøpe fjernkontroll og parre den med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 På 8.12.2021 den 21.12, stianpedersen skrev: Hei, noen som vet om man kan få fjernkontroll til originalt montert webasto på en 2012 750Li? S536 Auxiliary Heating Trodde fjernkontroll fulgte med som standard. gjorde ihvertfall det på min 2012 mod. Er bilen kjøpt brukt? Kanskje tidligere eier har glemt å gi den videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 (endret) Jo, webasto (orginalt) på alle BMW følger det med fjernkontroll. Mangler den kan en bare kjøpe ny og synke den mot bilen. Endret Desember 10, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Desember 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2021 5 timer siden, Reef89 skrev: Jo, webasto (orginalt) på alle BMW følger det med fjernkontroll. Mangler den kan en bare kjøpe ny og synke den mot bilen. Takk, da skal jeg bestille 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå