Anders BK Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 Hjelp!! Må bytte fjærer foran på min BMW 520, F11, men usikker om jeg har EDC (elektronisk justerbare fjærer) og nivåregulering, noe som påvirker valg av fjærer. Hvordan ser jeg om bilen har EDC? og nivåjustering? ( bilen har luftbelger bak men disse justeres kun automatisk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 Du kan sjekke utstyrslisten, på feks mdecoder.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders BK Skrevet Desember 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2021 takk, mcdecoder.com fungerer ikke nå. Er det mulig å se på dashbordet om jeg har EDC installert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders BK Skrevet Desember 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2021 Takk igjen. mcdeckoder.com fungerte og det ser ut som bilen er installert med EDC (kodeS223) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 Det er vel like raskt å se under panseret om det går noen ledninger til dempertoppene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå