0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 (endret) Jeg har en bmw e46 320d 1999 mod med 136hk. Har problemer med att bilen drar dårlig, og når man kommer til ca 3000rpm så kutter motorkraften, slipper man gassen og gjer på igjen kommer kraften tilbake. Får ikke på noen feilmeldinger. har byttet alle vakunslanger og lmm Noen så vet hva detta kan vere? Kan det vere høytrykkspumpen? Endret Desember 15, 2021 av Ørjan Solberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Det _kan_ være mye rart. Har du lest feilminnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 3 minutter siden, TRF skrev: Det _kan_ være mye rart. Har du lest feilminnet? Ja har det, får ikke opp noen feilmeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Har du sjekket feilmeldinger? Hvordan er trykket i rail? Er det lekkasje på dyser? Slike dypp kan også være turbo slanger som begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Denne har ikke rail. Du har lest feilminnet fra DDE (med ordentlig software) og ikke fått opp noen feilkoder, på tross av at bilen ikke går som den skal og kutter effekten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 (endret) 9 minutter siden, TRF skrev: Denne har ikke rail. Du har lest feilminnet fra DDE (med ordentlig software) og ikke fått opp noen feilkoder, på tross av at bilen ikke går som den skal og kutter effekten? Det stemmer, har hørt man ikke får opp feilmelding om dieselpumpe er slitt/defekt Endret Desember 15, 2021 av Ørjan Solberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 16 minutter siden, tthuns skrev: Har du sjekket feilmeldinger? Hvordan er trykket i rail? Er det lekkasje på dyser? Slike dypp kan også være turbo slanger som begynner å bli dårlig. Har byttet alle vakum slangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 "Nja". Hvilken software brukte du til å lese av med? (det høres helt utrolig ut at ikke du har en eneste feilkode på DDE). Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 5 minutter siden, TRF skrev: "Nja". Hvilken software brukte du til å lese av med? (det høres helt utrolig ut at ikke du har en eneste feilkode på DDE). Vet ikke hvilken det var, men har lånt av 3 forskjellige verksted å fikk ikke opp noe som hadde med dette å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Så når jeg spurte om du hadde lest med "bmw software" og du svarte ja, så var det egentlig ikke et ja, men et jeg vet ikke? Grunnen til at jeg spør er at DDE3 kan være litt sær på hva den rapporterer til "generiske" verktøy. Jeg vil anbefale å lese av feilminnet med et verktøy egnet for jobben. Ja det kan være dieselpumpe, men skal du virkelig bytte den sånn uten videre? Fort nesten verdien på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 6 minutter siden, TRF skrev: Så når jeg spurte om du hadde lest med "bmw software" og du svarte ja, så var det egentlig ikke et ja, men et jeg vet ikke? Grunnen til at jeg spør er at DDE3 kan være litt sær på hva den rapporterer til "generiske" verktøy. Jeg vil anbefale å lese av feilminnet med et verktøy egnet for jobben. Ja det kan være dieselpumpe, men skal du virkelig bytte den sånn uten videre? Fort nesten verdien på bilen? Fekk hjelp av ett verksted som er bmw spesialist en hva det heter, så regnet med de hadde det rette for det, men kan høre hva det var ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rjan Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 5 timer siden, TRF skrev: "Nja". Hvilken software brukte du til å lese av med? (det høres helt utrolig ut at ikke du har en eneste feilkode på DDE). Får opp andre feilkoder, men ingenting så kan ha med dette å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå