Kevinchri Skrevet Januar 3, 2022 Share Skrevet Januar 3, 2022 Jeg fikk problemer med at kompressoren slår inn ofte. har ikke målt men ser ut som den siger litt på venstre side. Har vært på isen å kjørt, også ble det selvfølgelig ikke tint av all snø og is som har lagt seg under bilen etter kjøringen. Noen som har vært borti liknende med at det har frosset til is og muligens ødelagt den ene belgen?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 3, 2022 Share Skrevet Januar 3, 2022 Belger går i stykker av seg selv også, så jeg hadde ikke stresset så mye over hvorfor det har skjedd, bare funnet ut hvor det lekker og få byttet delen. Som regel belg - trykklinje - fordelerventil som lekker (det er vel strengt tatt alle komponentene i tillegg til kompressoren). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevinchri Skrevet Januar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2022 Okei, er det slik at man kan bytte kun 1belg eller må begge byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 3, 2022 Share Skrevet Januar 3, 2022 Går fint å bytte kun én belg, ganske enkelt er det også Sjekk dog først med såpevann om du greier å se hvor det lekker ut. Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevinchri Skrevet Januar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2022 Ja skal jeg gjøre:) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 4, 2022 Share Skrevet Januar 4, 2022 (endret) Kan nevne at jeg nettopp har byttet venstre belg på min e61, da den seg ned over natten(ikke alltid). Spesielt hvis bilen var parkert slik at den krenget mot høyre i helning.. Orginal luftbelg fra 2007 så tenkte den var syndebukken Etter byttet holder den på likens, om ikke litt verre.. Hører ikke luft som siger ut så det kan ikke være store lekkasjen. Vet ikke om det er koplingen til luftbelg eller ventilblokka som lekker evt. slanger. Skal under med såpevann en dag jeg gidder. Endret Januar 4, 2022 av mspec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevinchri Skrevet Januar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2022 Hmm ja ser ikke ut som min siger heller, har sjekket inatt og idag etter jobb. Merkelig nok begynner kompressoren å gå kun når jeg setter bilen i revers… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå