Skm3 Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Har en Hamron ledbar som jeg tenkte å prøve for morroskyld. Men ut ifra kontakten på ledbaren kommer der en enkel hvit kabel alene uttafor kontakten. Noen som vet hva den er til? (Se bilde) ifølge bruksanvisningen som sier null å nada info kan det peke mot indikatorlysene på ledbaren? Evt visst det er det, hvor skal den kontakten da kobles? Tusen takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Jeg greier jo ikke se noe som helst vedrørende den kontakten fra bildet ditt. 1 pol? 2? 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet Januar 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2022 13 minutter siden, E.C. skrev: Jeg greier jo ikke se noe som helst vedrørende den kontakten fra bildet ditt. 1 pol? 2? 3? Ser ikke du den hvite kabelen på bilde? Snakker ikke om den store grå kontakta. Den hvite ledninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 (endret) I manualen til lampen så står det jo at den hvite ledningen går til parkeringslys. Så om du skal ha parkeringslys i lampa må du koble noe strøm på den ledningen. Endret Januar 6, 2022 av Otis Skm3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Nå har Otis oppklart det ved å lese manualen, men grunnen til at jeg spurte er at det kan jo være litt av hvert. Kunne ha vært innebygget relé og dette kunne da ha vært ledning til styrestrøm. Så da er det greiere å se hva som er i den andre kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå