Visund Skrevet Januar 8, 2022 Share Skrevet Januar 8, 2022 Hallo. Er det noen som vet om man får frem varsling av fotobokser på sin navigasjon X5 2021. Eller må man bruke mobil på sidelinjen ? Hadde en Volvo XC60 tidligere goder ble jeg varslet via navigasjonen. Svar mottaes med takk. Fått nettopp ei sur bot på 2250kr pga 6 km/t over i 60 sone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Januar 8, 2022 Share Skrevet Januar 8, 2022 Fotoboksvarsling er forbudt i Tyskland, derfor har ikke BMW det. Lovlig i Sverige, derfor har Volvo det. Sånn generelt. https://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=42318 Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 9, 2022 Share Skrevet Januar 9, 2022 Ja, beste er nok å holde fartsgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Visund Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 22 timer siden, Lysken skrev: Fotoboksvarsling er forbudt i Tyskland, derfor har ikke BMW det. Lovlig i Sverige, derfor har Volvo det. Sånn generelt. https://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=42318 Hei. Takk for oppklarende svar. Får ikke gjort så mye med dette da. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Visund Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 19 timer siden, Reef89 skrev: Ja, beste er nok å holde fartsgrensen. Ja det er det nok. Skal være 100 prosent ærlig. Eg kjører meget lovlig. Kjører mye på cruisekontroll . At jeg fikk ei bot no skyldes faktisk at jeg ikke klarte å fange opp fartsreduksjon i grensene. Hadde utrolig mye trailer trafikk i mot og var veldig opptatt med unngå sammenstøtt. Men men slik er det. Jeg har kjørt hele 6 km/t for fort og må ta følgende av det! 😄 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Januar 9, 2022 Share Skrevet Januar 9, 2022 Om du har CarPlay eller Android Auto kan du bruke navigasjonsappen Waze, mener den har fotoboksvarsel, men en stund siden jeg brukte den sist. Visund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå