faltro Skrevet Januar 16, 2022 Share Skrevet Januar 16, 2022 Hei Lurte på om det er noen som kan svare på om dette vil passe til min 2012 F10 ?. (bruker 17", men usikker på bolt etc ) 17" bmw e60 reservehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 16, 2022 Share Skrevet Januar 16, 2022 (endret) Hva spør du om egentlig? Om du kan bruke det smale sorte reservehjulet levert på E60 som et reservehjul på F10/F11? Endret Januar 16, 2022 av E.C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faltro Skrevet Januar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2022 Ja det er det jeg lurer på. Kan være greit og ha i bilen på langtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 16, 2022 Share Skrevet Januar 16, 2022 Det skal nok passe fysisk, men F10/F11 gikk vel over til M14-bolter, så jeg hadde kanskje målt bolthullet på det hjulet først. Alternativet er kanskje å kjøpe et vanlig F10-hjul. Du må uansett ha med litt verktøy, så noe plass vil uansett gå til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Januar 16, 2022 Share Skrevet Januar 16, 2022 Ville anbefalt å kjøpe ett pluggsett og en kompressor liggende bak i bilen i stedet. Er nå sånn jeg løser problemet siden det ikke er å finne reservedekk på bilene våres lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå