PIIIPower Skrevet Januar 19, 2022 Share Skrevet Januar 19, 2022 (endret) Var ute å sklei en tur i ettermiddag og tenkte jeg skulle få litt kvalitetslyd på vei hjem, men så fort jeg velger usb i I drive så går den rett tilbake til FM. Bytta og koda inn ny frm i helga, men det skal vel uansett ikke ha noe med audio å gjøre? Får ingen feil i IDrive, men kan dra en runde med ista seinere.. Nå med video IMG_0008.MOV Endret Mars 4, 2022 av PIIIPower Løst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2022 Lagt til video, ingen feilmeldinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 Ingen som har vært borti dette før? (radio er liksom ikke tingen lenger :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 Ta kontakt med Bimmerfiks. Han kan garantert hjelpe deg, men han gjør det nok ikke gratis dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 I min gamle iDrive er det mulig å tilordne en knapp på rattet for å veksle mellom AUX og radio. Prøv det og test om du får samme oppførsel. Hvis ikke: Problem løst på rimeligste måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2022 Hehe, her har det nok vært hikke ett eller annet sted i bilen. Kodet om KOMBI modulen for noe helt annet og etter ny innlesing av kode var ting på plass igjen. Gjorde ingen endringer av lydsystemet i koden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå