sst079 Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 Jeg har prøvd å google frem noen bilder, men ikke funnet noe bra. Har kjøpt et sett Style 32, 8 + 8,5x18. Jeg tror disse ble levert originalt til Z3..? Uansett, disse har veldig høyt innpress, 47 og 50. For at dette ikke skal se snålt ut, trenger jeg å space ut. Men er det noen som har erfaring med innpress og forskjellige tykkelser på spacere på disse bilene? Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 (endret) Ble kun levert Style 32 i 15"/16/17" til Z3. De felgene du har ser ut til å være levert originalt til E46, så er ikke sikkert at du MÅ space de ut. Alternativet er jo da å montere de og måle selv hvor mye du må space de ut for å få de til å sitte slik du vil ha de Endret Januar 27, 2022 av Daniel. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 https://support.apexraceparts.com/hc/en-us/articles/360003547213-E46-Non-M-Wheel-Tire-Fitment-Guide Følgte oppskriften her. Veldig fornøyd. Kjører 8.5 brede foran og bak med ET38. Testet med 5mm spacere bak med 225.40.18 dekk, men det subbet så vidt det var. Biler står på kw v1 coils, littegran lavere enn org m sport. Jeg er ikke veldig i den stance kulten, men personlig til e46 vogn så ville jeg nok ikke ha anbefalt noe Støre enn 18’’ med 8.5 brede og ET35. kort fortalt jeg får ikke benyttet meg av ET (33) på 8.5 med 225.40.18 bak. Bilde av hvordan min ser ut foran og bak. Var faktisk merkbart bedre front end grip når jeg gikk over fra bmw style 135m som er 8 brede og ET47 foran mener jeg til BBS med 8.5 og et38. Ble en annen bil på kjøre, positivt. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2022 6 minutter siden, Daniel. skrev: Ble kun levert Style 32 i 15"/16/17" til Z3. De felgene du har ser ut til å være levert originalt til E46, så er ikke sikkert at du MÅ space de ut. Alternativet er jo da å montere de og måle selv hvor mye du må space de ut for å få de til å sitte slik du vil ha de Takk for ny info, Daniel. Jeg syns uansett de originale hjula sitter for langt innunder skjermene, ser litt «pinglete» ut. Jeg vurderte Style 32 med 5-serie tall, men dette blir for voldsomt. Det med å måle har jeg prøvd før, men syns det er vanskelig i forhold til hvordan det blir i praksis… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2022 10 minutter siden, tennbrikket skrev: https://support.apexraceparts.com/hc/en-us/articles/360003547213-E46-Non-M-Wheel-Tire-Fitment-Guide Følgte oppskriften her. Veldig fornøyd. Kjører 8.5 brede foran og bak med ET38. Testet med 5mm spacere bak med 225.40.18 dekk, men det subbet så vidt det var. Biler står på kw v1 coils, littegran lavere enn org m sport. Jeg er ikke veldig i den stance kulten, men personlig til e46 vogn så ville jeg nok ikke ha anbefalt noe Støre enn 18’’ med 8.5 brede og ET35. kort fortalt jeg får ikke benyttet meg av ET (33) på 8.5 med 225.40.18 bak. Bilde av hvordan min ser ut foran og bak. Var faktisk merkbart bedre front end grip når jeg gikk over fra bmw style 135m som er 8 brede og ET47 foran mener jeg til BBS med 8.5 og et38. Ble en annen bil på kjøre, positivt. Dette er veldig nyttig info, takk😃 Mine er 8,5 x 18 bak, med 225/40-18. Med andre ord kan jeg trygt kjøre 12 mm. spacere bak, da vil den bli eksakt med din. Så 10 mm. fremme og 12 bak kan virke å bli bra! Bilen min står forøvrig på H&R senkefjører, og er i utgangspunktet en ikke-M-Sport bil. Da tipper jeg høyden på bilene våre er ganske så like også. Og jeg er også der…stance for andre ta seg av, jeg vil bare ha et litt fetere look. Og at kjøreegenskapene bedres må vi ta med som en bonus😁 tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå