E92-325d Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 God ettermiddag, no har det seg sånn at min bmw e60 2005mod har LCI Retrofit på baklyktene, men isje frontlykter, men for å ta LCI conversion på baklyktene man ha LM2 modul eller er det mulig å ha LCI baklykter uten LM2 modul? takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 Du kan vel strengt tatt kode vekk pæresjekk og koble om noen ledninger uten å bytte modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 (endret) Skjønner ikke helt hva du spør om her? har du LCI lykter bak nå eller skal du ha? Kan fint bruke LCM1 ja, kodes NCS og omkobling/ eller ferdige adaptere. Det beste er nok å kjøpte ferdige adaptere. Jeg har solgt alle mine dessv. og viser seg å være vanskelig å få tak i, men det fins. Disse bruke jeg den perioden jeg drev en del med ettermont. av slikt: En kan jo også lage disse selv. Ellers kan du også bruke Miranda Bruce bokser, men de er litt dyre.. Endret Januar 30, 2022 av Reef89 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92-325d Skrevet Januar 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2022 2 timer siden, Reef89 skrev: Skjønner ikke helt hva du spør om her? har du LCI lykter bak nå eller skal du ha? Kan fint bruke LCM1 ja, kodes NCS og omkobling/ eller ferdige adaptere. Det beste er nok å kjøpte ferdige adaptere. Jeg har solgt alle mine dessv. og viser seg å være vanskelig å få tak i, men det fins. Disse bruke jeg den perioden jeg drev en del med ettermont. av slikt: En kan jo også lage disse selv. Ellers kan du også bruke Miranda Bruce bokser, men de er litt dyre.. Forrige eier som hadde tatt LCI Conversion på baklyktene, og jeg ønsker å ta LCI conversion på front lyktene, men lurte på om d e mulig å ha bruke LM1 modul på LCI lykter, eller om de må ha hatt nødt til å bytte over til LM2 modul når de byttet til LCI lykter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 Det du lurte på kom ikke helt tydelig fram, men svaret er vel allerede gitt: det kan være begge deler. Det tar for øvrig ikke mange minuttene å finne modulen og lese hva som står på den. Mulig du greier å få det ut via diagnose også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92-325d Skrevet Januar 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2022 3 minutter siden, E.C. skrev: Det du lurte på kom ikke helt tydelig fram, men svaret er vel allerede gitt: det kan være begge deler. Det tar for øvrig ikke mange minuttene å finne modulen og lese hva som står på den. Mulig du greier å få det ut via diagnose også. LM modulen ligger vell på førersiden så er vel også bare å skru av noen deksler så finner eg vell modulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 (endret) Du kan ikke bruke LCM1 på LCI lykter. Modulen ligger rett over panseråpner. For og bygge om til LCI lykter tar jeg en kjapp guide (selv om det ligger tusenvis av slike innlegg fra før, søkefeltet) med ting og tang en Må ha: Lykter så klart, bytter man foran må en også bytte bak. Med eller uten AHL, spørs hva bilen har fra før. Nye kontakter. Nye pinner og plugger. Ledningsnett, to ledninger må trekkes fra baklyktene og inn på ny LCM. dele nr: 61120432110. Mener og huske at kitet også inneholder pinner plugger. To eksisterende ledninger på LCM må flyttes til annen kontakt. Pin 25 til 63. Pin 40 til pin 11. De nye kablene fra baklysene monteres på hvit/rød pin 62 og hvit/svart pin 5. Kobling foran husker jeg ikke i farta. Herligheten må selvsagt kodes etterpå med NCS. Det er lysmodulen som kodes. Jeg har komplett PDF fil step by step på PCen hjemme som jeg kan sende når jeg er kommet hjem. Endret Januar 30, 2022 av Reef89 E92-325d reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 Legg gjerne ut her om det også gjelder E61. Er det original prosedyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 4 minutter siden, E.C. skrev: Legg gjerne ut her om det også gjelder E61. Er det original prosedyre? Guiden inneholder også 61. Det er original guide ja E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Guide for ombygging: E60 E61 LCI Retrofit.pdf E.C. og 1 BOSS reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1 BOSS Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 (endret) Har selv kjøpt lci baklykter og bestilt "E60 retrofit kabelsett" fra ebay koster rundt 600kr. Nå må jeg få tak i LCM2 modul. Vet dere om noen som er flink med koding I oslo/viken området? Endret Januar 31, 2022 av 1 BOSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 28 minutter siden, 1 BOSS skrev: Har selv kjøpt lci baklykter og bestilt "E60 retrofit kabelsett" fra ebay koster rundt 600kr. Nå må jeg få tak i LCM2 modul. Vet dere om noen som er flink med koding I oslo/viken området? Bla. BimmerFiks 1 BOSS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 ...og for dere som har NCS og tool32, kan prøve selv : LM1 til LM2.pdf 1 BOSS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1 BOSS Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 1 time siden, Reef89 skrev: ...og for dere som har NCS og tool32, kan prøve selv : LM1 til LM2.pdf 1.35 MB · 0 downloads Får kjøpe meg NCS ELLER tools32. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 34 minutes ago, 1 BOSS said: Får kjøpe meg NCS ELLER tools32. Hvis noen tar penger for disse så er de nok litt uærlige for å si det sånn. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå