Blinklys Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 (endret) Hei, Bimmers. Jeg vet dette er noe jeg burde vite, men likevel; Jeg har søkt en stund etter greie lykter da jeg har tenkt å bytte fra de hvite linsene som er nå, til orange. Også fra orange pærer til hvite/blanke Men i den forbindelse ser jeg på Realoem at det er forskjellig delenummer på socket om man har orange pærer eller hvite/blanke pærer.. Altså det er jo samme pærene, bare en annen farge.. Må jeg bytte ut sockets også eller holder det å skifte farge på pærene? Endret Februar 11, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 Ser ingen grunn til at det skal være nødvendig nei. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 Det fineste er jo orange allround. Altså orange glass. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2022 9 timer siden, Reef89 skrev: Det fineste er jo orange allround. Altså orange glass. Ja jeg er egentlig helt enig. Iallfall til enkelte farger bil.. Til feks mørkegrønn E36 slik jeg har nå, så synes jeg absolutt orange blinklys er finest Men grunnen til at jeg startet denne tråden, som sagt, var at jeg oppdaget sockets til hvite/blanke pærer vs orange har forskjellig delenummer, så om det var noe å ta hensyn til ved skifting av linser og pærer Det er jo P21W (BA15s) i blinklysene foran og blinklysene bak, og 5W5 i blinklysene i fenderene.. Også som sagt er jo lyspærene de samme, bare en annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå