Lucassj Skrevet Februar 15, 2022 Share Skrevet Februar 15, 2022 skal kjøpe swirl flap blanks til e39 530d 2000 og lurer på hvilken diameter det er? 22mm/33mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 15, 2022 Share Skrevet Februar 15, 2022 Skru av innsuget og mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 15, 2022 Share Skrevet Februar 15, 2022 Eller bestille fra TRF Performance, og alltid få riktig, første gang, garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Februar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2022 5 minutter siden, TRF skrev: Eller bestille fra TRF Performance, og alltid få riktig, første gang, garantert. Skjønner det er best å kjøpe fra der men når jeg så hva prisene på blending er så tenkte jeg at jeg kunne jo laget de selv på skolen, vet vet nøyaktig mål men må hvite om jeg skal lage 33mm eller 22mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå