Gå til innhold

How to turn off headlight washers - BMW e60 2004

Swear
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Tittel sier alt. Finner ikke noe bra forklaring hvordan dette kan gjøres. Er veldig lite kjent med bilen, såå ikke vær hard

Å slå av hovedlyktene er ikke en alternativ som godtas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo bli anmerkning på EU. 
Men løsningen er veldig enkel, dra ut strømmen til pumpen for lyktene, de har egen pumpe som sitter på tanken med den andre til frontrute. Eller sikring, sitter i hanskerommet. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer på om dette er mulig å kode bort, eller fjerne på andre måter?

Lyktene har sin egen pumpe, og du kan rett og slett koble denne fra fysisk. Ellers så mener jeg det ligger inne at denne er inaktiv sålenge nivået i tanken er under et visst nivå. Vedr muligheter for koding, så aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Reef89 skrev:

Det vil jo bli anmerkning på EU. 
Men løsningen er veldig enkel, dra ut strømmen til pumpen for lyktene, de har egen pumpe som sitter på tanken med den andre til frontrute. Eller sikring, sitter i hanskerommet. 

37 minutter siden, *MrB* skrev:

Du lurer på om dette er mulig å kode bort, eller fjerne på andre måter?

Lyktene har sin egen pumpe, og du kan rett og slett koble denne fra fysisk. Ellers så mener jeg det ligger inne at denne er inaktiv sålenge nivået i tanken er under et visst nivå. Vedr muligheter for koding, så aner jeg ikke.

Tusen takk for svarene, det er nettopp noe jeg har leitet etter ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet er å kode hvor ofte lyktespyler aktiveres, og hvor mye den spruter, f.eks. endre fra hver 3. gang til hver 7. gang. Dette går gjennom PKK.

Hvis du velger å koble den av fysisk, så ville jeg heller satt på en bryter for enkel tilgang ved PKK, for dette får du ikke gjennom, defekt lyktespyler gir 2-erfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...