Swear Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Hei Tittel sier alt. Finner ikke noe bra forklaring hvordan dette kan gjøres. Er veldig lite kjent med bilen, såå ikke vær hard Å slå av hovedlyktene er ikke en alternativ som godtas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 (endret) Det vil jo bli anmerkning på EU. Men løsningen er veldig enkel, dra ut strømmen til pumpen for lyktene, de har egen pumpe som sitter på tanken med den andre til frontrute. Eller sikring, sitter i hanskerommet. Endret Februar 22, 2022 av Reef89 Swear reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Du lurer på om dette er mulig å kode bort, eller fjerne på andre måter? Lyktene har sin egen pumpe, og du kan rett og slett koble denne fra fysisk. Ellers så mener jeg det ligger inne at denne er inaktiv sålenge nivået i tanken er under et visst nivå. Vedr muligheter for koding, så aner jeg ikke. Swear reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2022 38 minutter siden, Reef89 skrev: Det vil jo bli anmerkning på EU. Men løsningen er veldig enkel, dra ut strømmen til pumpen for lyktene, de har egen pumpe som sitter på tanken med den andre til frontrute. Eller sikring, sitter i hanskerommet. 37 minutter siden, *MrB* skrev: Du lurer på om dette er mulig å kode bort, eller fjerne på andre måter? Lyktene har sin egen pumpe, og du kan rett og slett koble denne fra fysisk. Ellers så mener jeg det ligger inne at denne er inaktiv sålenge nivået i tanken er under et visst nivå. Vedr muligheter for koding, så aner jeg ikke. Tusen takk for svarene, det er nettopp noe jeg har leitet etter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 En annen mulighet er å kode hvor ofte lyktespyler aktiveres, og hvor mye den spruter, f.eks. endre fra hver 3. gang til hver 7. gang. Dette går gjennom PKK. Hvis du velger å koble den av fysisk, så ville jeg heller satt på en bryter for enkel tilgang ved PKK, for dette får du ikke gjennom, defekt lyktespyler gir 2-erfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå