BS686 Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Jeg er nå litt i villrede… Bilen rister noe voldsomt ved bremsing i høy hastighet 100-130 km/t. Ved lavere hastigheter merker man ingenting. Jeg kjenner «at det er noe rart» ved vanlig kjøring, men kan ikke sette helt fingeren på det. Det er små skarpe støt som merkes i rattet, gasspedalen og egentlig hele bilen av og til, men kun for meg som kjenner bilen. Ved bremsing i høy hastighet rister hele bilen voldsomt. - Alle skiver og klosser er nettopp byttet. Nav ble samtidig planslipt. (Det ble ingen bedring) - 3 bærearmer som i følge verksted var slitt i forstillingen er byttet. (Det ble ingen bedring) Det er også forsøkt med annet hjulsett. (Det ble ingen bedring) Tips til hva dette kan være tas imot med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Hva slags bil er dette? Sjekket casterforinger? Bremsekalippere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 Vist det ble byttet 3 armer og den siste armen som ikke ble byttet var et casterstag så har du mulig feilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå