meloh Skrevet Mars 2, 2022 Share Skrevet Mars 2, 2022 Hei Noen som kan kode inn nytt batteri for meg? Har pc og kabel så det kan gjøres remote (Håper jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2022 Share Skrevet Mars 2, 2022 Hvis du har du har satt inn samme batteri må det registreres: Hvis du har endret strørrelse/ og eller type: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meloh Skrevet Mars 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2022 Takk, men jeg har ikke stor nok plass på pc'en til Ista-d. Fått tak i programmet, men står at jeg må installere SDP som er på 200gb ish Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Hvis det er bare registrering du skal ha så er det mange apper som klarer det, carly, bimmercode osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Bimmergeeks Protool kan både kode inn en annen type og registrere, mener de fikk update for F-serien for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Åssen programmer har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå