Gå til innhold

Vil en oppgradering fungere? (E90 M-ASK + BT)


Anbefalte innlegg

Hei, 

Hadde litt problemer med lydanlegget etter bytte av FRM og rusla litt rundt i ISTA, der fant jeg ULF (jeg har usb/line-in i armlene og det er vel egentlig alt denne boksen gjør).

ISTA lister BT mulighet på denne, og jeg får til og med lov til å kjøre sletting av tilkoblede BT enheter og for bekreftelse på at det er gjort(!). Bilen er ikke utstyrt med verken BT antenne eller høyttaler i plata under rattet.

Bruker jeg Realoem og søker opp delenummeret på min ULF får jeg opp 84109229740 som er en BT enhet som gjeldende erstatning. Vil jeg kunne få BT mulighet ved å handle inn en slik ULF, en mikrofon, en BT antenne og høyttaler på mitt M-ASK system? Ser ut til at kabler er trukket i bilen allerede :)

Legge med noen bilder så det ikke bare blir tekst (neida har ikke 14.84v på batteriet, står en 13.8v/30A psu tilkoblet) :D

 904357769_E90ulf-sbx-h.png.38c7638b245eeb19c6163b710c57d1fc.png

90223296_ULFBTstatus.png.1bf8490bdbf4a804e251f0aeff530d8a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe BT symbol på min boks, er BT mekanisk deaktivert, eller kan funksjon kodes inn med NCS/WinKFP eller Ista/P?

Er ikke BT handsfree, men BT lyd som er motivasjonen i utgangspunktet.. (joa, BT handsfree er ikke galt det heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Da begynner jeg med BT HF siden det koster lommerusk før Tune2air, så holder jeg det sånn ganske originalt. Noen som har en guide på prog av mulf?

Combox blir mye styr og arbeid når en Android løsning blir billigere og får flere nyttige funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...