Frode Myrvold Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 Hei! Jeg har en F11 530D xDrive 2017mod, som får denne koden 801197 iblant. Utfordringen min er at koden betyr: "Additional water pump LIN: communication error/ Motor foot rear Left: blocking/ Motor valveation: blocking". Når jeg bruker carly adapteren, og "Footwell-flap motor rear left blocking detected" når jeg bruker Autel leseren. Forteller disse to forskjellige feilkilder, eller går det på at motor som styrer et spjeld til luften bak er blokkert/defekt?. Usikker på hvor den tilleggsvannpumpa kommer inn i bilde. Har forsøkt å google denne koden uten å finne et eneste treff. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Myrvold Skrevet Mars 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2022 (endret) Da har jeg funnet ut hva koden faktisk sier. Noen som vet hvor rear left footwell flapmotor sitter?. Er det inne i midtkonsollen, der bakre klimapanel sitter?. Endret Mars 15, 2022 av Frode Myrvold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 15, 2022 Share Skrevet Mars 15, 2022 Prøv å se i delekatalogen. Der har du som regel hele systemet tegnet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Det nærmeste jeg kom var at motoren for footwell flap motor, rear left, er montert på IHKA boksen inni dashbordet på venstre siden. Og feilkode later til å mene at noe blokkerer den. Det er M84. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Myrvold Skrevet Mars 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2022 (endret) Knallbra!. Takk igjen! Den ser jo forøvrig ut til å være herlig å få ut 😅 Endret Mars 24, 2022 av Frode Myrvold Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå