berntolini Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan jekke trygt bak for å sette bilen på bukker? (F10 520d 2015 xDrive) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Jeg hadde nok tatt der du har tegnet. Jeg har jekk med relativt stor jekkeplate og bruker en gummipute mellom der igjen, da får man fordelt kreftene utover og da går det stort sett veldig bra. berntolini reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Google: "BMW F10 jack points" berntolini reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 @Marius2002: jeg mener at dette bildet fra TIS er fra E-serie eraen og at de har sluttet å anbefale jekking på diff fra F-serie. Samtidig tror jeg at det skal gå greit så lenge man ikke jekker på lokket og tar det rolig. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 29 minutter siden, E.C. skrev: @Marius2002: jeg mener at dette bildet fra TIS er fra E-serie eraen og at de har sluttet å anbefale jekking på diff fra F-serie. Samtidig tror jeg at det skal gå greit så lenge man ikke jekker på lokket og tar det rolig. Mulig du har rett. Her står det iallefall F11 🤷🏼♂️ E.C. og berntolini reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Jepp, det er vel den jeg tenkte på. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå