Gå til innhold

Cp4 havari. Trenger hjelp

Bmw e91
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, høytrykkspumpe er gåen på min e91 320d

slik jeg har forstått det må dyser også skiftes da, da jeg kan se spon når jeg tar av mengdeventil på høytrykkspumpe, noe som kan bli veldig dyrt slik jeg har forstått det, da jeg ikke kan bytte dette selv og må på verksted

motoren min er en n47d20a 130kw. Pumpen er vel en såkalt cp4.1 pumpe om jeg har forstått riktig. Noen som har tips/pumpe og selge meg så gjerne ta kontakt på tlf 48602393. Rett meg i ting om jeg tar feil:) er her for og lære:)

Endret av E61 x-drive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, *MrB* skrev:

Det kan fort bli kostbart ja. 

Endret du overskriften til noe mer beskrivende, så får du noe flere svar fra de rette personene. F.eks. “CP4 havari. Trenger hjelp».

Takk:) det skal jeg gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Bmw e91 changed the title to Cp4 havari. Trenger hjelp

Blir ofte litt dyrt det også, samtidig må man passe på å få ut alt av spon slik at det ikke havarerer igjen. 

Muligens det billigste er å kjøpe en delebil med registerhavari og flytte over alt sammen. Det er sikkert ikke mange verksted som vil gjøre dette og da vet man heller ikke om den nye pumpa vare i 10 dager eller 10 år.

Alternativt kjøpe kun HT-komponentene og pumpe i tank fra en bil med registerhavari og prøve å få vasket best mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...