Bmw e91 Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 (endret) Hei, høytrykkspumpe er gåen på min e91 320d slik jeg har forstått det må dyser også skiftes da, da jeg kan se spon når jeg tar av mengdeventil på høytrykkspumpe, noe som kan bli veldig dyrt slik jeg har forstått det, da jeg ikke kan bytte dette selv og må på verksted motoren min er en n47d20a 130kw. Pumpen er vel en såkalt cp4.1 pumpe om jeg har forstått riktig. Noen som har tips/pumpe og selge meg så gjerne ta kontakt på tlf 48602393. Rett meg i ting om jeg tar feil:) er her for og lære:) Endret Mars 21, 2022 av E61 x-drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 Det kan fort bli kostbart ja. Endret du overskriften til noe mer beskrivende, så får du noe flere svar fra de rette personene. F.eks. “CP4 havari. Trenger hjelp». Bmw e91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e91 Skrevet Mars 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2022 6 minutter siden, *MrB* skrev: Det kan fort bli kostbart ja. Endret du overskriften til noe mer beskrivende, så får du noe flere svar fra de rette personene. F.eks. “CP4 havari. Trenger hjelp». Takk:) det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 Du må rense/bytte hele drivstoffsystemet. Pris på verksted blir opp mot 50-100k avhengig av hvilke deler du går for og hvordan dette gjøres. Ikke sikkert at bilen er verdt så mye. Bmw e91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e91 Skrevet Mars 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2022 Klart blir det så dyrt er det vel ikke værdt det før en bil til verdi på 70k uansett om forsikring dekker deler av dette. Men takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e91 Skrevet Mars 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2022 Er det noe mulighet for en type «flushing» av systemet slik at man ikke bytter alt, altså en rensing? Regner med det uansett vil bli dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 Blir ofte litt dyrt det også, samtidig må man passe på å få ut alt av spon slik at det ikke havarerer igjen. Muligens det billigste er å kjøpe en delebil med registerhavari og flytte over alt sammen. Det er sikkert ikke mange verksted som vil gjøre dette og da vet man heller ikke om den nye pumpa vare i 10 dager eller 10 år. Alternativt kjøpe kun HT-komponentene og pumpe i tank fra en bil med registerhavari og prøve å få vasket best mulig. Bmw e91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e91 Skrevet Mars 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2022 Skjønner, takk for svar/hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå