Gå til innhold

Felgskade, 403M


 Share

Anbefalte innlegg

Nettopp fått nye dekk på felgene mine, men ser idag en skade på den ytre banen.

Vasket disse igår, og er 99% sikker på at den ikke var der da.

Tar gjerne imot forslag på hvordan denne kan ha oppstått, og hva det ser ut som har skjedd, før jeg krever noe som helst.

Jeg har min teori, men hører gjerne deres.

Kan også fortelle at når man tar på skadeområdet, er den litt forsenket, forhold til resten av banen rundt felgen.

 

 

 

thumbnail_image003.jpg

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Geir Anders changed the title to Felgskade, 403M

For meg ser det ut til at den skaden har vært en stund. Virker også at det er spor i aluen etter "mark" som har trengte seg innunder klarlakk før slipp. Mulig steinsprut som har "utviklet" seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, StigJ skrev:

For meg ser det ut til at den skaden har vært en stund. Virker også at det er spor i aluen etter "mark" som har trengte seg innunder klarlakk før slipp. Mulig steinsprut som har "utviklet" seg?

Enig at det ser gammelt ut. Men det som taler mot, er at jeg aldri har sett skaden, inkl vasken igår hvor jeg gikk ganske nøye til verks. Men klart, lett å overse ting. Men da terger det ekstra at det er det første jeg ser når jeg sjekker jobben de har gjort 😆 Veldig med på tankegangen din. Innsiden mot den lakkerte delen er også flush, noe som kan tyde på at området innenfor sprekka har fåt seg ett ordentlig steinskudd. Skadeområdet er jo maskinert/diamantkuttet. Klarer de bare ta den ytre banen på rep, tro? 

 

Lukter ny felg, slikt irriterer meg grenseløst. 

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...