niets Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Hei. Gjelder en 1 serie bensin 2013, 116: Ved pådrag (belastning) i høye turtall, 4000 til 6000 kan jeg av og til (ikke bestandig) høre en bitte liten slags "rakle"-lyd. Slipper jeg litt på gassen blir den borte. Noen som vet hva dette kan skyldes og hva som eventuelt bør gjøres? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Deksel rundt turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet Mars 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2022 Deksel rundt rurboen: Er det noe som er løst og som kan strammes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet Mars 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2022 Hei igjen, Jeg banket litt på dekselet rundt turboen, og kan ikke utelukke at det kan vibrere og komme lyd derfra. Noe som kan gjøres for å få dekselet mer fast? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Kan prøve å bøye litt på det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet Mars 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2022 Takk for svar. Skal forsøke å bøye litt så det ikke slår mot noe. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet Mars 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2022 Det er mulig det også kommer noen vibrasjons- og bankelyder fra det store plastikk-dekselet som sitter øverst over motor. Noen som vet hvordan dette kan festes bedre? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå