Freddyen Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Hei, har en E60 fra 2003 uten nærlys på venstre side, men fjernlyset virker. Har prøvd å bytte lyspærer uten hell. Har også prøvd å bytte side på styreenhetem (ballasten) uten at det gjorde noe. Så kan ikke være det heller. Noen som vet hvor feilen ligger? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Sannsynligvis feil på lysmodul. Gitt at du ikke har oversett noe under testingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddyen Skrevet Mars 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2022 7 timer siden, E.C. skrev: Sannsynligvis feil på lysmodul. Gitt at du ikke har oversett noe under testingen. Takk for svar! Okey, kan ikke så mye om akkuratt dete på bilen. Er det vanskelig å bytte? Og hvordan kan jeg finne ut om det er den som lager problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Ikke vanskelig å bytte, men må kodes inn. Har du adaptive lykter eller "vanlig" xenon? Hvis man flytter over ballast og pære fra den fungerende siden så er det bare ledningen fra lysmodul som er igjen å teste, hvis den er ok så er det bare lysmodulen igjen. Adaptive lykter har vel en modul i lykta om jeg ikke husker feil, så der er det ikke like rett frem å bytte, men du får en like god test om ting fungerer ved å flytte pære/ballast over til den fungerende siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 54 minutter siden, E.C. skrev: Adaptive lykter har vel en modul i lykta om jeg ikke husker feil AHL modulene ligger under/ bak hanskerom. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå