Loffgen Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Har i det siste fått problem med at kupevifta kun blåser kald luft når motoren står på tomgang, og når jeg kjører som normalt. Visst jeg derimot trør på gassen, og holder høyt turtall så blåser den varm luft. Har sjekket kjølevæske og luftet systemet. Noen som har peilling på hva annet det kan være? _BMW 535i 2002_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 (endret) Skudd fra hofta her, men du har ikke tilfeldigvis feilkode på Auxillary water pump? Mener V8ern har såpass lav tomgang at den trenger hjelp fra den elektriske pumpa for å få flyttet kjølevæsken. Fungerer "rest" funksjonen som den skal? Edit: Leste først nå at du sliter med det samme ved vanlig kjøring også, da er det nok ikke det jeg foreslo... Endret Mars 29, 2022 av ///M-ini95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Det er kanskje defekt vannpumpe som i at den mangler noen impellere? Evt så er det en innsnevring en plass som kun slipper gjennom nok vann ved nok trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffgen Skrevet Mai 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2022 På 29.3.2022 den 16.37, ///M-ini95 skrev: Skudd fra hofta her, men du har ikke tilfeldigvis feilkode på Auxillary water pump? Mener V8ern har såpass lav tomgang at den trenger hjelp fra den elektriske pumpa for å få flyttet kjølevæsken. Fungerer "rest" funksjonen som den skal? Edit: Leste først nå at du sliter med det samme ved vanlig kjøring også, da er det nok ikke det jeg foreslo... Ja tror faktisk det ligger inne en feilkode på Aux water pump. Vet du hvor den står? Vil ikke motoren gått seg varm visst det hadde vært vannpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå