bricks Skrevet April 10, 2022 Skrevet April 10, 2022 Siden det mange med god kompetanse så spør jeg her:) Har ett hull i dusjkabinett(karet), dette er av stål, lite hull som har rustet, må slipe av ca 4x4 cm og ser for meg å klippe til en liten stål bit som limes Noen produkter å anbefale?Lim?Kjemiske stål?Annet som kan brukes? Skal kun holde 6-9 måneder til badet rives
Øyvind L. Skrevet April 10, 2022 Skrevet April 10, 2022 51 minutter siden, bricks skrev: Siden det mange med god kompetanse så spør jeg her:) Har ett hull i dusjkabinett(karet), dette er av stål, lite hull som har rustet, må slipe av ca 4x4 cm og ser for meg å klippe til en liten stål bit som limes Noen produkter å anbefale?Lim?Kjemiske stål?Annet som kan brukes? Skal kun holde 6-9 måneder til badet rives Karosserilim kanskje.. bricks reagerte på dette 1
Maxmek Skrevet April 14, 2022 Skrevet April 14, 2022 På 10.4.2022 den 11.33, bricks skrev: Siden det mange med god kompetanse så spør jeg her:) Har ett hull i dusjkabinett(karet), dette er av stål, lite hull som har rustet, må slipe av ca 4x4 cm og ser for meg å klippe til en liten stål bit som limes Noen produkter å anbefale?Lim?Kjemiske stål?Annet som kan brukes? Skal kun holde 6-9 måneder til badet rives Tec-7 eller lignende vil nok fungere godt. https://www.tec7.no/Default.aspx?ID=3081&GroupID=GROUP213&ProductID=PROD473 bricks reagerte på dette 1
bricks Skrevet April 14, 2022 Forfatter Skrevet April 14, 2022 Kjøpte kjemisk stål fra wuerth, slipte rent, hvit bengalakk over, satser på at det holder 6-9 måneder til jeg begynner å rive badet. Sånn er det å være håndtverker går bestandig tregt med egne prosjkter, særlig når man skal være rørlegger, snekker og elektriker Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå