Peter moss Skrevet April 15, 2022 Share Skrevet April 15, 2022 Heisann😄, har i det siste lagt merke til en søtlukt i motorrommet som sniker seg inn i kupeen på tomgang. Har undersøkt i motorrom men finner ikke noe lekasje. kommer ikke noe lukt når jeg skrur av aircondition. Kan dryppe litt under bil når jeg parkerer men ser ut som vann med samme lukt jeg kjenner noen som har opplevd det samme? n47d20a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15, 2022 Share Skrevet April 15, 2022 Kjølevæske som lekker fra varmeregister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter moss Skrevet April 15, 2022 Forfatter Share Skrevet April 15, 2022 Hvor sitter varmeregisteret? Har prøvd å tørke med en hvit klut og er ikke farge på vannet, syns ikke det lukter kjøleveske heller Minker ikke noe særlig kjøleveske heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15, 2022 Share Skrevet April 15, 2022 Det sitter nok et sted mot torpedoveggen og er ikke så lett å bare ta en titt på. Peter moss reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 16, 2022 Share Skrevet April 16, 2022 Om bildet ditt skal vise hvor det drypper under bilen så ville jeg sjekket koblinger på radiator på samme side som det drypper. Og sjekke kjøleveskenivpet i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter moss Skrevet April 18, 2022 Forfatter Share Skrevet April 18, 2022 Har bilen på bukk nå og finner ikke noe lekasje🧐 bilde skulle vise hvor det lekker ja men når jeg tar av deksel under motor er det ikke noe tegn til lekasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå