RagnarS Skrevet April 22, 2022 Share Skrevet April 22, 2022 Hei! Jeg har en BMW E90 316i 2008 mod der ene dysen er sliten. Kommer bensin i oljen (Dette er sjekket på merkeverksted). Lurer på om noen har dette liggende da det er nesten umulig å få tak i og utrolig lang leveringstid 🙃 Helst nye, men brukte er også av interresse om den er i bra stand! Si ifra om du har/vet om noen som har eller kan ha 🙂 Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 22, 2022 Share Skrevet April 22, 2022 Sjekket hos GS Bildeler eller Koed? Det som ikke er på lager hos GS pleier jeg å få i løpet av ca. 1 uke når jeg bestiller, ganske mye originalt som jeg bestiller som de i utgangspunktet ikke har på lager. RagnarS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 22, 2022 Share Skrevet April 22, 2022 Finndel.no kan jo ha noe.. RagnarS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarS Skrevet April 22, 2022 Forfatter Share Skrevet April 22, 2022 Ringte GS verksted i trondheim, de hadde ikke mulighet å få tak i. Helt tomt på lagrene i Norge, Sverige å Tyskland. 4-5 måneder vente tid. Men skal følge med på nettsiden! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 22, 2022 Share Skrevet April 22, 2022 What? Høres helt gale ut. Ring direkte til GS butikk og til Koed på mandag. RagnarS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarS Skrevet April 22, 2022 Forfatter Share Skrevet April 22, 2022 Det skal jeg gjøre! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 23, 2022 Share Skrevet April 23, 2022 Hvis de ikke har ligger det 4stk i Østfold.. https://finndel.no/bildeler.aspx?bk=060502&dk=0401 kan jo være vært forsøket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå