alex1993 Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Noen som har peiling på hva som kan være galt? Gjelder en 525 tds Når jeg ruser motoren og slipper gasspedalen, så går turtalle så lavt at motoren nesten stopper før den går vidre normalt på turtall. Når jeg er ute å kjører så kan jeg miste motorkraften når jeg slipper gassen, samtidig kommer glødelyset på. Har tadd diagnose å får ikke noen feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Hvis glødelampa tennes så har du feilkode. Hvilket utstyr har du brukt til å lese med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex1993 Skrevet April 30, 2022 Forfatter Share Skrevet April 30, 2022 Hei har brukt icarsoft til bmw eneste som kom opp va noe med avgass å regulator å jøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 ....? Du tenker ikke at de er aktuelle å skrive opp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex1993 Skrevet April 30, 2022 Forfatter Share Skrevet April 30, 2022 Var bere dt som kom opp som feil. har bytta dt meste som æ kan tenke som kan ver feil. IMG_1212.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Så du tenker at koder for avgass og regulatorer ikke er relevante for det du opplever? Hva byttet du da og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex1993 Skrevet April 30, 2022 Forfatter Share Skrevet April 30, 2022 Har sletta feilkoden og har enda ikke fått den opp ijen. bil førandra sæ ikke når jeg går av gassn mister jeg all kraft då kommer gløde lyse på. har sjifta dyse og luftmengemåler og vakum slanger og sjekka dissel pumpen går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå