Reef89 Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 19 minutter siden, klev1 skrev: aha, kan du gi meg tips om hvor jeg finner det i ncs? Aner ikke. På slike små enkle ting så er det fint å bruke app. ...Bimmercode f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev1 Skrevet Juni 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2022 Når man skal montere M sport fanger på en som ikke har M sport, men har ACC. Så må jeg flytte acc'n litt til siden. Hvordan har dere andre gjort det? Bestilt brakett til en med M, men begynner lure på om det ikke hjelper. Er ikke braketten festet litt annerledes tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Juni 15, 2022 Share Skrevet Juni 15, 2022 Hei den nye braketten er festet med to låsemutter i støtfangerbjelken å en på siden litt lenger bak, du må å skifte ut støtfangerbjelken til en som er egnet for M-sport å har klargjort hull til acc braketten, delenr på bjelken du trenger er 51117148586. Så må du ha dekslet i fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå