Gå til innhold

Bremsecalipere bmw f30

vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser etter nye bremsecalipere foran til min bil på eurodel og autodoc, men jeg har ikke noe kjennskap til di forskjellige merkene som står oppgitt på siden der. 
Er noe som heter a.b.s, maxgear, kamoka, nk, budweg, elstoc, og era benelux.

Er det noen som kjenner til disse merkene, eller kan anbefale noe? Koster over 4000 pr stk hos gs, så greit å kunne finne noe til en litt rimeligere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en bremsecaliper har nok merke mindre betydning, men vær veldig nøye med å få riktig type/størrelse da det er litt styr å sende i retur.

Har du sjekket pris på Thansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lars89 skrev:

På en bremsecaliper har nok merke mindre betydning, men vær veldig nøye med å få riktig type/størrelse da det er litt styr å sende i retur.

Har du sjekket pris på Thansen?

Ja, sjekket pris hos thansen nå, var en del dyrere der.

Men tror det blir til at jeg bestiller hos eurodel. Eneste jeg vet er at det er standard bremser, så satser på at jeg får riktige deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo også en tjeneste som sjekker for deg at delen passer din bil. Står jo gjerne hvilke diameter på bremseskive som passer osv også.

Budweg og elstoc er merker man typisk får ved rep på Mekonomen e.l, men på en caliper kan jeg ikke skjønne at det har noe å si hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2022 den 11.01, Lars89 skrev:

De har jo også en tjeneste som sjekker for deg at delen passer din bil. Står jo gjerne hvilke diameter på bremseskive som passer osv også.

Budweg og elstoc er merker man typisk får ved rep på Mekonomen e.l, men på en caliper kan jeg ikke skjønne at det har noe å si hva det heter.

Ja, stemmer det. Så ble til at jeg bestilte hos eurodel. Er ikke sikkert merke spiller så mye rolle som du sier.

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...