Slavearbeider'n Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 Hvor leses bensintrykket, er det en form for sensor eller er alt basert på bensintrykkregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 Basert på en rask googling så ser det ikke ut som at du har noe sensor der. Det er bare en regulator styrt av vakuum som gjør at du får lavere trykk når det er vakuum i innsuget (typ tomgang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.F Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 som han over sier, alt basert på trykkregulator, ingen sensor. typisk feil mange gjør med foreks turbo bygg er å oppgradere pumpa, men ikke bensintrykkregulator, da blir trykket for høyt. Må til med en ekstern trykkregulator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2022 Er koblet opp egen sensor for bensintrykket på denne har forrige eier sagt til meg nå. Sjekka strømmen til selve pumpa i tanken under setet og den får strøm. Hører den summe når jeg vrir på tenninga til hakk 1. Har en surge tank bak i bagasjen med sikring jeg skal hot wire i morgen og se om den starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 Da vet sikkert forrige eier hvor denne sensoren sitter. Du har vel koblet opp datasprut på denne så det blir litt vanskelig å vite hva som faktisk er i bruk hos deg og ikke. Hvis det ettermonteres en sensor som faktisk skal styre noe som helst så må det garantert mappes opp. Den er vel ikke satt opp bare til bruk ifm. feilsøking regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå