Liggunderlaget Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 Har en 2009 BMW E70 som nå nylig har begynt å riste under kjøring. Det rister ikke i rattet, men i hele bilen/seter. Det kjennes godt i litt høyere hastighet (40km/t og opp). Jeg lot bilen stå på timgang og åpnet panseret. Der ser jeg ene slangen (usikker på hvor den kommer fra og hvor den går), men den ristet i jevnlig takt, akkurat som at det står luft i og ikke får levert. Jeg vet ikke om dette har noen sammenheng, men slangen var og veldig varm. Jeg må få dette sjekket på verksted, men er det noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 Kanskje du har en dyse som har tatt kvelden, har vel vært noen drukningsuhell på dyse 5 og 6 på X5 pga. dårlig utformet drenering mot torpedovegg/frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 6, 2022 Share Skrevet Juni 6, 2022 Den slangen er slik på alle m57 jeg har sjekket. Det er kjølevannet. Vet dog ikke hvorfor den er slik. Ang vibrasjoner så tyder det på felger/gummi/drivlinje etc. Jeg har noe samme problem på min e70 også, men jeg har det utelukkende med 20" sommerfelger. Så jeg tror det er noe med gummi på dekk. Det som e.c. sier er vel mest for 35d motoren og ikke 30d. Men da får du også feilmelding i idrive samt ikke start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå