sst079 Skrevet Juni 7, 2022 Share Skrevet Juni 7, 2022 Har en -77 E12. Lurer på om det er mulig å få ettermontert servo på denne. Noen som vet, og i såfall, er det kurrant arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 7, 2022 Share Skrevet Juni 7, 2022 Det er ikke vanskelig rent teknisk og ettermontere servo da det var ekstrautstyr på denne. Du trenger styresnekke, nedre del av rattstammen, servopumpe med braketter og diverse slanger. Det store problemet er og få tak i deler. Du må nesten finne en delebil og ta alt derifra. Det var kun på 528 som servo var standard så det blir nok og finne en slik en også må du ha en brakett til den motoren du har for å montere pumpen. Jeg ville nok heller montert noe slikt noe http://www.ezpowersteering.nl/158/Home.html hvis du på død og liv skal ha servo. Men så vidt jeg husker fra min tid med E12 518 så var ikke den spesielt tung på rattet hvis du har original dimensjon på hjula. Grunnen til at det var servo på 528 var jo at den hadde bredere dekk. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå