orbitus Skrevet Juni 9, 2022 Share Skrevet Juni 9, 2022 Hei kompressoren går uten at det bygges opp trykk. Kan ikke se/høre at det er noen lekkasjer. Noen som har ide om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 9, 2022 Share Skrevet Juni 9, 2022 Defekt kompressor. Ødelagt stempel ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 Overtrykksventilen på kompressoren kan eiret fast i åpen posisjon. Søk opp min tråd på forumet. Har skiftet denne og fordelingsblokken på min f11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 (endret) Har ekstra ventil og fordelingsblokken til overs om dette er årsaken. Fikk handlet av hpi her på forumet, og slapp å vente på deler fra ebay ( som jeg allerede hadde bestilt) Har da en overtrykksventil og en fordelingsblokken liggende. Min tråd : Endret Juni 19, 2022 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå